פרויקטים.

הכל, אבל הכל, מתחיל מהמיתוג !

עיצוב החלל, חייב להיות נגזרת של השפה הגרפית והמיתוג של העסק שלכם.

אנחנו יודעים לקחת את המיתוג והשפה הגרפית שלכם

ולתרגם אותם למסרים בחלל העסקי שלכם ולייצר משהו מושך, מעניין ומסקרן.

מיתוג עסקים ומיתוג חזותי מפתח את גאוות היחידה בקרב העובדים שלכם,

מעביר את הייחוד העסקי שלכם ובעיקר עושה לכם, בעלי העסק,

כיף, נעים וארגונומי במקום בו אתם מבלים חלק משמעותי מהיום.

מיתוג חזותי לעסקים זה פונקט אנחנו. 

וולט ג'וניור – חממת הלימוד לעובדים מתחילים: גאוות יחידה בעיצוב אדריכלי אנחנו גאים להציג את החממת הלימוד שיצרנו במיוחד עבור WOLT, המיועדת לעובדים מתחילים. חממה זו מעוצבת ומתוכננת בקפידה כך שתיצור גאוות יחידה בקרב המבקרים. באמצעות הדפסות מרהיבות על אריחים אקוסטיים לבנים, השקנו לחממה תחושה של ייחודיות בלתי רגילה. הקננו למקום צעירות וחוויה חדשה במרקם החיים השוטף שלו. גם בקירות חדרי השיחה, השתמשנו בדפוסים מרהיבים על האריחים האקוסטיים. שלטי הניאון המרהיבים משתפים פעולה עם ספר המותג באופן מרשים וצבעוני, מעניקים לחממה הזו אנרגיה חיובית והתמדה. הייתה חוויה יוצאת דופן לעבוד על פרויקט זה, ואנחנו מודים לוולט.
עולם החוקים וההסכמים הינו חלק בלתי נפרד מהעבודה היומיומית בעסקי הנדל"ן והיזמות. החוק ברור וקבוע, ואינו משתמע לשתי פנים. זה שחור או לבן. במערכת המשפט והחוק, ההחלטות נקבעות על ידי בית המשפט. הקביעות מבוססות על החוק, אך הן גם תוצאה של נקודת מבט אנושית של שופט, מושבעים ועורכי דין. ומאחורי כל פסיקה ישנו עולם שלם של ידע ומחשבה רבה. אנו רואים בבית המשפט את מוקד ההתרחשות המשמעותי ביותר והמקום בו נכנס צבע לחוק. המחשבה האנושית המורכבת משתקפת בעינינו כצבעונית ורב ממדית.
עיצוב מערכות המידע של קבוצת שטראוס. ליווינו את החברה במעבר ממשרדים אישיים לעבודה בשיטת אופן ספייס. המטרה הייתה ליצור מרחב עבודה נעים, מחבק ומהנה – כזה שכולם ירצו לבוא ולשבת בו. האתגר היה לאפשר פרטיות וביטוי עצמי לכל עובד עם מגוון מקומות "לברוח" אליהם וגם לפתוח את החלל. העיצוב נוצר בהשראת ערכי החברה, הצבעים, העבר והקדמה של החברה. השתמשנו בחומרים ירוקים בעיצוב כמו לבד מבקבוקים ממוחזרים מכיוון שערכי הגנת הסביבה וקיימות הם ערכים מובילים של החברה. העיצוב עושה שימוש בצבעים ובשפה הגרפית של המותג.
ליווינו את החברה במעבר ממשרדים אישיים לעבודה באופן ספייס. המטרה הייתה לייצר מרחב עבודה נעים, מחבק וכייפי- כזה שכולם ירצו לבוא לשבת בו. האתגר היה לאפשר פרטיות וביטוי עצמי לכל עובד עם מגוון מקומות "לברוח אליהם" ויחד עם זאת, לפתוח את החלל. העיצוב שאב השראה מערכי החברה והקונספט נבנה על עולמות המים. השתמשנו בעיצוב בחומרים ירוקים כגון לבד מבקבוקים ממוחזרים מכיוון ששמירה על הסביבה וערכי קיימות הם ערכים מובילים של החברה. העיצוב משתמש בצבעי המותג ובשפה הגרפית שלו ומשלב צמחיה חיה לשיפור האווירה והתחושה במשרד.
זוכרים שהיינו קטנים והיה מאוורר תקרה בחדר, אבל מעליו הייתה מנורה. המצב הזה עשה צל שריצד בחדר ושיגע אותנו בלי שידענו מה מפריע לנו ? ! אז זה בדיוק הקונספט של עיצוב החנות מאווררים הזו, רק הפוך. רצינו למשוך את תשומת לב הקהל לתקרת החנות, לכן בחרנו להשתמש בצל של המאווררים, רק שהפעם הצל הוא לתקרה ולא לרצפה. דאגנו לכך שהחנות תואר אבל מצידיה בלי להפריע לעין הלקוחות. בפרויקט שילבנו חומרים אדריכליים חדשים ודאגנו שהחוויה תהיה נעימה ומזמינה קהל לבקר ולהרכיב לעצמו את המאוורר החדש שלו.
76 חנויות בכל רחבי הארץ העיצוב ב"ווישוז" בא כנגזרת מהמיתוג שקיבלנו מחברת המיתוג "שלושת הדובים" עיצוב הפנים תמך בערכים הגרפים הגאומטריים שמשדרים חדשנות וקידמה. בכניסה לחנות, יצרנו מעין חופה המשמשת מיני שואו רום למותגי החנות ויוצרת תחושת גודל וביטחון במותג. בחנות שולב לראשונה בישראל, קיר פגים המורכב ממוטות עץ המאפשרות מודולריות מלאה לתצוגה. בכל חנות יש מתקן לניקוי נעליים, כך שגם אם לא קנית אצלנו נעליים, אתה מוזמן לחדש את שלך. זוהי חווית מושלמת !
העיצוב הנועז והסוראליסטי, יוצר אווירה של חברה צעירה ושוברת מוסכמות. בשנת 2012 החברה הקימה את המשרדים הראשונים שלה בעיר שדרות. אנחנו בנינו את שפת המותג ועיצבנו את החלל בהתאם לשפה הגרפית. בשנת 2015 גדלה "טרגט קול" והקימה סניף הנהלה חדש בעיר אשדוד. בשנת 2019 עיצבנו את החלק החדש של טרגט קול שהיום היא חברת הטלמרקטינג הגדולה בדרום. איזה כיף שלקוחות חוזרים וגדלים יחד

MCR

משחק הקואורדינציה והחשיבה הראשון בעולם היה קוביית רוביקס. הקונספט הזה הנחה אותנו בעיצוב החלל הזה, בנוסף לפעילות של MCR כמפתחת משחקים ניידים. בעיצוב שילבנו אקריליק בחיתוך לייזר מואר על מנת להגיע למראה צעיר וחדשני. גוף תאורה אלקטרומגנטי מסתובב ומרחף. תכננו משחק מסוג מטרה שמאתגר את העובדים להשיג מטרות מגניבות. לסיכום: תעבדו קשה, שחקו יותר!
עיצוב מבואת המעליות בבניין נווה צדק. מכירים את זה שמגיעים למלון חדש ובדרך לחדר בא לנו ללטף את הקירות של המסדרון ? אז זה בדיוק היה הקונספט שלנו בעיצוב הקומה. רצינו לתת למבקר ליהנות ממבחר חומרים איכותיים ונעימים למגע בדרכו לדירות. ברחבה המרכזית הגבהנו את התקרה בעזרת תמונה מודפסת על פאנפלקס אשר נותנת תחושת גובה ועומק. השתמשנו במשחקי אור וצל בשילוט הקומה כדי לתת עוד קצת טוויסט (-:
למרפאה פלסטית מגיע קהל לקוחות במצב סוציו אקונומי גבוה. לכן השימוש בחומרים יקרים ואיכותיים הוא מן ההכרך. הפסיכולוגיה מאחורי העיצוב היא, שהלקוח ירגיש שאם בעל העסק דואג לעצמו ומעצב את החלל, כנראה שהוא יטפל בגוף שלו באותה המידה. גאומטריה היא סימן לדיוק וזה הקונספט המרכזי שהנחה אותנו.