בפרויקט זה נתבקשנו לתכנן את הגלריה הראשונה והיחידה מסוגה בארץ
גלריה אינטרקטיבית המחזיקה מאגר של מעל ל- 80 מיליון צילומים מכל העולם.
יחד עם הלקוח פיתחנו את האסטרטגיה השיווקית עבור הגלריה ויצרנו את השפה המיתוגית והתדמיתית שלה.
האתגר בעיצוב החלל היה לשמור מחד על זהותו כגלריה
ומאידך לבדל אותו בשל היותו גלריה עכשווית, מודרנית ואינטראקטיבית שטרם נראתה כמותה בארץ.
המבקרים בגלריה מוזמנים לחוות את החלל ע"י מעבר דרך מסגרות אור המזמינות להכנס פנימה
ונתחמות ע"י רצפת פיקסלים ייחודית ולא קונוונציונלית לגלריה קלאסית.
מי שמגיע אל הגלריה פוגש במיצג וידאו תלת ממדי ייחודי מסוגו בארץ
3d mapping projection
המסביר את קונספט הגלריה לעוברים ושבים.
עמדת שירות הלקוחות תוכננה במחשבה מרובה ומציעה חווית שירות נעימה ופרטית ללקוחותיה.