פרויקטים.

הכל, אבל הכל, מתחיל מהמיתוג !

עיצוב החלל, חייב להיות נגזרת של השפה הגרפית והמיתוג של העסק שלכם.

אנחנו יודעים לקחת את המיתוג והשפה הגרפית שלכם

ולתרגם אותם למסרים בחלל העסקי שלכם ולייצר משהו מושך, מעניין ומסקרן.

מיתוג עסקים ומיתוג חזותי מפתח את גאוות היחידה בקרב העובדים שלכם,

מעביר את הייחוד העסקי שלכם ובעיקר עושה לכם, בעלי העסק,

כיף, נעים וארגונומי במקום בו אתם מבלים חלק משמעותי מהיום.

מיתוג חזותי לעסקים זה פונקט אנחנו. 

עיצוב מבואת המעליות בבניין נווה צדק. מכירים את זה שמגיעים למלון חדש ובדרך לחדר בא לנו ללטף את הקירות של המסדרון ? אז זה בדיוק היה הקונספט שלנו בעיצוב הקומה. רצינו לתת למבקר ליהנות ממבחר חומרים איכותיים ונעימים למגע בדרכו לדירות. ברחבה המרכזית הגבהנו את התקרה בעזרת תמונה מודפסת על פאנפלקס אשר נותנת תחושת גובה ועומק. השתמשנו במשחקי אור וצל בשילוט הקומה כדי לתת עוד קצת טוויסט (-:
למרפאה פלסטית מגיע קהל לקוחות במצב סוציו אקונומי גבוה. לכן השימוש בחומרים יקרים ואיכותיים הוא מן ההכרך. הפסיכולוגיה מאחורי העיצוב היא, שהלקוח ירגיש שאם בעל העסק דואג לעצמו ומעצב את החלל, כנראה שהוא יטפל בגוף שלו באותה המידה. גאומטריה היא סימן לדיוק וזה הקונספט המרכזי שהנחה אותנו.
עיצוב רשת החנויות בארץ. הקונספט – טהרת הספורט מסלול הריצה שנוצר בחנות בא לקדם את את המהות בה עוסקת החנות. מעבר לכך לייצור ללקוח המזדמן את התחושה והרצון "לעלות למסלול", מי מאיתנו לא רוצה לעלות למסלול, כל יום הוא מרוץ בפני עצמו. בנוסף בנינו את השפה הגרפית של הרשת שכלל המצאת סלוגן- "מקצוענים בספורט".
"חיוכים- שדרות" מרפאת שיניים צריכה לגרום לנו לחיוך, גם שאנו מגיעים אליה עם כאב. העיצוב מחד מאוד נקי ואלגנטי ומנגד חובק בתוכו אלמנטים היתוליים שמכניסים צבע ועניין לחלל.
בקשת הלקוח הייתה להעביר דרך עיצוב החנות מסר של מותג אירופאי חדש בנוף הישראלי, בעל עיצוב חדשני ומאפיינים אורבניים. השם, הלוגו, המוצרים, הסגנון העיצובי, החלל הנתון ואפילו בעלי המותג, כולם מדברים אורבניות. ניגשנו לפיתוח הקונספט מתוך רצון להבין את משמעות המונח הכל כך פופולרי כיום
מגדל רצו "לרדת לעם" ולפתוח סניפי רחוב, בלי המגדלים המאיימים… במקרה הזה בחרנו להעביר את תחושת הרחוב בגרפיקה המשתלבת בריהוט,הקירות והתקרה וכל זה יחד כחלק מהרחוב עצמו. שימו לב לגוף התאורה בתקרה, המשמש למיתוג חזותי מגדלי לתפארת.
מיקרו הוטל הראשון בארץ כן כן זהו קונספט אחר וחדש המעניק ללקוחות את האפשרות גם לעמוד בחדר שלהם וגם לישון בנוחות בחדר מעוצב וממומשק לטלפון שלהם. פרויקט בהקמה.
ליד הוא נקודה אחת מתוך שורה של נקודות צמודות שהופכות לקו. הקו הוא בעצם הנורמה והנקודה זו החריגה, רק שבמקרה הזה, בדיוק אותה אנו מחפשים ! את אותה נקודה חריגה שהיא הליד שלנו. על בסיס העיקרון הזה פיתחנו את השפה הגרפית לחברה ומתוך זה גם את עיצוב הפנים. (לידים – 2010)
המרפאה בירמיהו 37 שוכנת בצפון הישן של ת"א, הוקמה תוך 60 יום . בעבודה זו ביצענו 360 מעלות מבניית הלוגו ועד עיצוב חלל המרפאה, כולל עיצוב ריהוט ייעודי וייחודי. המרפאה כוללת 3 חדרי רופאים, חלל לובי קבלת קהל ושירותים על 47 מ"ר בלבד ! עוד מרפאה שעושה חשק להיות חולה (-:
חדר התצוגה של "קולנוע חדש" יבואני הנעלה קרוקס, בלנקסטון ועוד רבים אחרים. זה התחיל מזה שהזמינו אותנו לייעץ ונגמר בזה שעיצבנו את כל החלל. החלפנו את החלונות לפרופיל בלגי בסגנון עיצובי "מודריאן". לחלל יצקנו חומרים אקוסטיים כדי לייצר אינטימיות בין העסקאות המתרחשות. כל פינה והמותג שלה, התמונות מדברות בעד עצמן. סגנון אקלקטי ותומך מותג.