פרויקטים.

MCR

משחק הקואורדינציה והחשיבה הראשון בעולם היה קוביית רוביקס. הקונספט הזה הנחה אותנו בעיצוב החלל הזה, בנוסף לפעילות של MCR כמפתחת משחקים ניידים. בעיצוב שילבנו אקריליק בחיתוך לייזר מואר על מנת להגיע למראה צעיר וחדשני. גוף תאורה אלקטרומגנטי מסתובב ומרחף. תכננו משחק מסוג מטרה שמאתגר את העובדים להשיג מטרות מגניבות. לסיכום: תעבדו קשה, שחקו יותר!
עיצוב מבואת המעליות בבניין נווה צדק. מכירים את זה שמגיעים למלון חדש ובדרך לחדר בא לנו ללטף את הקירות של המסדרון ? אז זה בדיוק היה הקונספט שלנו בעיצוב הקומה. רצינו לתת למבקר ליהנות ממבחר חומרים איכותיים ונעימים למגע בדרכו לדירות. ברחבה המרכזית הגבהנו את התקרה בעזרת תמונה מודפסת על פאנפלקס אשר נותנת תחושת גובה ועומק. השתמשנו במשחקי אור וצל בשילוט הקומה כדי לתת עוד קצת טוויסט (-:
דבליו הוקם לתת מענה למשרדים שיתופיים. מיועד בעיקר לעו"ד ומקצועות חופשיים. החלל מעוצב באמצעות חומרים יוקרתיים על מנת להעביר את מעמד המקצועות השוכרים.
למרפאה פלסטית מגיע קהל לקוחות במצב סוציו אקונומי גבוה. לכן השימוש בחומרים יקרים ואיכותיים הוא מן ההכרך. הפסיכולוגיה מאחורי העיצוב היא, שהלקוח ירגיש שאם בעל העסק דואג לעצמו ומעצב את החלל, כנראה שהוא יטפל בגוף שלו באותה המידה. גאומטריה היא סימן לדיוק וזה הקונספט המרכזי שהנחה אותנו.
עיצוב רשת החנויות בארץ. הקונספט – טהרת הספורט מסלול הריצה שנוצר בחנות בא לקדם את את המהות בה עוסקת החנות. מעבר לכך לייצור ללקוח המזדמן את התחושה והרצון "לעלות למסלול", מי מאיתנו לא רוצה לעלות למסלול, כל יום הוא מרוץ בפני עצמו. בנוסף בנינו את השפה הגרפית של הרשת שכלל המצאת סלוגן- "מקצוענים בספורט".
"חיוכים- שדרות" מרפאת שיניים צריכה לגרום לנו לחיוך, גם שאנו מגיעים אליה עם כאב. העיצוב מחד מאוד נקי ואלגנטי ומנגד חובק בתוכו אלמנטים היתוליים שמכניסים צבע ועניין לחלל.
בקשת הלקוח הייתה להעביר דרך עיצוב החנות מסר של מותג אירופאי חדש בנוף הישראלי, בעל עיצוב חדשני ומאפיינים אורבניים. השם, הלוגו, המוצרים, הסגנון העיצובי, החלל הנתון ואפילו בעלי המותג, כולם מדברים אורבניות. ניגשנו לפיתוח הקונספט מתוך רצון להבין את משמעות המונח הכל כך פופולרי כיום
מגדל רצו "לרדת לעם" ולפתוח סניפי רחוב, בלי המגדלים המאיימים… במקרה הזה בחרנו להעביר את תחושת הרחוב בגרפיקה המשתלבת בריהוט,הקירות והתקרה וכל זה יחד כחלק מהרחוב עצמו. שימו לב לגוף התאורה בתקרה, המשמש למיתוג חזותי מגדלי לתפארת.
מיקרו הוטל הראשון בארץ כן כן זהו קונספט אחר וחדש המעניק ללקוחות את האפשרות גם לעמוד בחדר שלהם וגם לישון בנוחות בחדר מעוצב וממומשק לטלפון שלהם. פרויקט בהקמה.
ליד הוא נקודה אחת מתוך שורה של נקודות צמודות שהופכות לקו. הקו הוא בעצם הנורמה והנקודה זו החריגה, רק שבמקרה הזה, בדיוק אותה אנו מחפשים ! את אותה נקודה חריגה שהיא הליד שלנו. על בסיס העיקרון הזה פיתחנו את השפה הגרפית לחברה ומתוך זה גם את עיצוב הפנים. (לידים – 2010)